Медіа-проект «Відкриваю світові Україну»: вступний
етап «Київ крізь призму журналістики» — це одна із ефективних форм створення та
підтримки системи шкільної медіаосвіти, передбачає розвиток інтегрованої освіти
для всіх класів загальноосвітніх шкіл, сприяє поширенню практики інтеграції
медіаосвітніх елементів у навчальні програми з різних предметів, активізацію
гурткової роботи, фото-, відео-, анімаційних студій, позакласних форм
учнівської творчості медіаосвітнього спрямування.
На початку навчального року для педагогів,
методистів та адміністрації навчальних закладів міста відбудеться презентаційна
зустріч з метою роз’яснення цілей, завдань а, головне, актуальності та
соціальної значущості медіа-проекту. Від навчального закладу формуються команди
(або команда) учасників конкурсу, які обирають тематику дослідження та
розслідувань. Головна ідея теми – розкрити проблемне, соціально-значуще або
історичне питання, яке стосується будь-якої сфери міста Києва.
В рамках проекту застосовуються різні форми та види
діяльності: лекції на тему «Журналістське розслідування», масові ігри,
вікторини, клубні зустрічі, бесіди, виставки, експозиції, експедиції,
екскурсії, походи, соціологічні дослідження, робота в музеях, архівах,
редакціях ЗМІ, бібліотеках тощо.
Як результат реальної практичної роботи над пошуком
суспільно-важливої інформації; дослідження проблем та питань, які безпосередньо
стосуються молоді та міста в цілому, команди готують конкурсні творчі доробки –
відеорепортажі, медіа-презентації, тизери, газети, статті тощо.
В другому семестрі навчального року проходитиме відбірковий
етап презентації-захисту творчих доробків учасників конкурсу, під час якого
висвітлюється проблематика питання, її можливі причини та наслідки, а також
пропозиції щодо ліквідації визначеної проблеми, або зменшення її дії або впливу
на громадськість. Після відбіркового етапу — конкурс-захист журналістських
розслідувань або досліджень «Київ крізь призму журналістики».
Під час конкурсу учасники аудіовізуальним методом
презентують свої творчі доробки, а члени журі, до складу якого входять: відомі
журналісти, представники владних структур та громадського сектору, столичні
активісти, визначають переможців у 4-х номінаціях: «Відеорепортаж»,
«Медіа-презентація», «Друкована преса», «Інтернет-журналістика».
Переможці проекту отримують цінні призи, а окрім
того:
- друк конкурсного доробку в альманасі «Київ крізь призму журналістики»: збірка конкурсних робіт, яку організаторами медіа-проекту буде надано представникам столичної влади для налагодження діалогу між молоддю та чиновниками з метою вирішення проблем, розслідуваних або досліджених конкурсантами;
- зустріч із представниками владних структур на круглому столі «Київ очима дітей: можливості і перспективи»: діалог між молоддю та чиновниками з метою вирішення проблем, розслідуваних або досліджених конкурсантами, а також обговорення інших соціально-значущих питань для учнівської молоді;
- участь в навчально-оздоровчому зборі «Регіони України крізь призму журналістики»: виїзд до однієї із областей України та проведення конкурсу журналістських розслідувань та досліджень, який включатиме такі етапи в регіоні: створення медіа-холдингів; створення та (або) підтримка існуючих блогів медіа-холдингів; творчі зустрічі із представниками освітніх закладів області; відвідування визначних місць; історично-пізнавальні квести місцевістю; презентація проектів журналістських розслідувань та досліджень.
Медіа-проект «Відкриваю світові Україну»: вступний
етап «Київ крізь призму журналістики» цікавий та корисний досвід як для учнів
так і для педагогів, адже робота над творчим доробком формує медіаінформаційну
грамотність педагогів, надає можливість використання медіадидактики в межах
існуючих предметів, організовує неординарну факультативну форму позакласної
роботи.
А чого тільки Київ?
ОтветитьУдалитьА відповідь буде? А інші міста можно?
ОтветитьУдалить