Опис проекту


Медіа-проект «Відкриваю світові Україну»: вступний етап «Київ крізь призму журналістики» — це одна із ефективних форм створення та підтримки системи шкільної медіаосвіти, передбачає розвиток інтегрованої освіти для всіх класів загальноосвітніх шкіл, сприяє поширенню практики інтеграції медіаосвітніх елементів у навчальні програми з різних предметів, активізацію гурткової роботи, фото-, відео-, анімаційних студій, позакласних форм учнівської творчості медіаосвітнього спрямування.

На початку навчального року для педагогів, методистів та адміністрації навчальних закладів міста відбудеться презентаційна зустріч з метою роз’яснення цілей, завдань а, головне, актуальності та соціальної значущості медіа-проекту. Від навчального закладу формуються команди (або команда) учасників конкурсу, які обирають тематику дослідження та розслідувань. Головна ідея теми – розкрити проблемне, соціально-значуще або історичне питання, яке стосується будь-якої сфери міста Києва.

В рамках проекту застосовуються різні форми та види діяльності: лекції на тему «Журналістське розслідування», масові ігри, вікторини, клубні зустрічі, бесіди, виставки, експозиції, експедиції, екскурсії, походи, соціологічні дослідження, робота в музеях, архівах, редакціях ЗМІ, бібліотеках тощо.

Як результат реальної практичної роботи над пошуком суспільно-важливої інформації; дослідження проблем та питань, які безпосередньо стосуються молоді та міста в цілому, команди готують конкурсні творчі доробки – відеорепортажі, медіа-презентації, тизери, газети, статті тощо.

В другому семестрі навчального року проходитиме відбірковий етап презентації-захисту творчих доробків учасників конкурсу, під час якого висвітлюється проблематика питання, її можливі причини та наслідки, а також пропозиції щодо ліквідації визначеної проблеми, або зменшення її дії або впливу на громадськість. Після відбіркового етапу — конкурс-захист журналістських розслідувань або досліджень «Київ крізь призму журналістики».

Під час конкурсу учасники аудіовізуальним методом презентують свої творчі доробки, а члени журі, до складу якого входять: відомі журналісти, представники владних структур та громадського сектору, столичні активісти, визначають переможців у 4-х номінаціях: «Відеорепортаж», «Медіа-презентація», «Друкована преса», «Інтернет-журналістика».

Переможці проекту отримують цінні призи, а окрім того:
  • друк конкурсного доробку в альманасі «Київ крізь призму журналістики»: збірка конкурсних робіт, яку організаторами медіа-проекту буде надано представникам столичної влади для налагодження діалогу між молоддю та чиновниками з метою вирішення проблем, розслідуваних або досліджених конкурсантами;
  • зустріч із представниками владних структур на круглому столі «Київ очима дітей: можливості і перспективи»: діалог між молоддю та чиновниками з метою вирішення проблем, розслідуваних або досліджених конкурсантами, а також обговорення інших соціально-значущих питань для учнівської молоді;
  • участь в навчально-оздоровчому зборі «Регіони України крізь призму журналістики»: виїзд до однієї із областей України та проведення конкурсу журналістських розслідувань та досліджень, який включатиме такі етапи в регіоні: створення медіа-холдингів; створення та (або) підтримка існуючих блогів медіа-холдингів; творчі зустрічі із представниками освітніх закладів області; відвідування визначних місць; історично-пізнавальні квести місцевістю; презентація проектів журналістських розслідувань та досліджень.


Медіа-проект «Відкриваю світові Україну»: вступний етап «Київ крізь призму журналістики» цікавий та корисний досвід як для учнів так і для педагогів, адже робота над творчим доробком формує медіаінформаційну грамотність педагогів, надає можливість використання медіадидактики в межах існуючих предметів, організовує неординарну факультативну форму позакласної роботи.

2 комментария: